سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

درمان زود انزالی با دارچین

 درمان زود انزالی با دارچین

 

za4-3495

دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است

 

 

 

 

 دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.

 

 

 

 

دارچین برای تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.

 

 

 

 

درمان زود انزالی با دارچین می تواند باعث افزایش در قدرت در تاخیر و همچنین افزایش قوای جنسی شود. در زمانی که در دروان درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی – مرغ – سیب زمینی – نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد.

 

 

 

به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.

 

 

 

 

 

درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان – گوشت شتر مرغ – سبزیجات برگ پهن – عسل – دارچین استفاده کنید. این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد.

 

 

 

 

 

برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر ۲ یا ۳ ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاخیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

 

 

 

در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغذهای مقوی مانند گردو – پسته – فندق – بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین – پروتئین – کلسیم – می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد.

 

 

 

 

برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی ۳ بار از آن استفاده کنید.
 
دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد. و اما در آخر حتمأ به شما توصیه می کنیم که حتمأ از پودر دارچین بر روی غذاهای خود بپاشید و از مصرف سیگار به دور باشید.

 

 

 

 

بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید. حتمأ مصرف خرما هم به تنهایی می تواند تاثیر بسیار مفیدی برای درمان زود انزالی داشته باشد.

۴ گیاه برای درمان زود انزالی که تا به حال از آن بی خبر بودید!

گیاهان ذکر شده همگی خاصیت آرامبخش و رفع سریع استرس را دارند و از آنجایی که بیشترین علت زود انزالی استرس و مشکلات عصبی می باشد این گیاهان می توانند باعث کاهش استرس و در نتیجه باعث تاخیر بهتر و قوی تر انزال شوند

 

زالزالک:

 

 

زالزالک خواص آرمبخشی دارد،تپش قلب،حالت های عصبی و زود رنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می کند. و تمام این ها باعث می شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود.در این صورت خواب راحتی را هم تجربه می کنید.

 

 

اسطوخودوس:

 

 

اسطوخودوس یک گیاه ضد اضطراب است.این گیاه به راحتی می تواند اعصابتان را آرام و ماهیچه های داخلی را تقویت کند

 

 

طریقه مصرف:
می توانید روزانه ۲ تا ۳ فنجان دم کرده اسطوخودوس میل کنید.از این گیاه مفید برای رفع اختلالات خواب،سردرد و ناراحتی های عصبی و کنترل انزال نیز استفاده کنید.
در واقع دم کرده این گیاه مانند یک مسکن عمل می کند که سیستم عصبی را آرام کرده و اختلالات خواب را رفع می کند.

 

 

 

توجه! اسطوخودوس را به صورت پودر مصرف نکنید چون کارایی بسیار پایینی خواهد داشت.بهترین روش مصرف اسطوخودوس به صورت دم شده می باشد.

 

 

 

گیاه جنسینگ:

 

 

گیاه جنسینگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق العاده است.این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورد

 

روش استفاده:
می توانید جنسینگ را با عسل مخلوط کنید و میل نمایید
بهتر است که افراد دیابتی و یا افرادی که فشار خون دارند از این گیاه استفاده نکنند

 

توجه! جنسینگ را بیشتر از ۳ ماه استفاده نکنید

 

 

 

بادرنجبویه:

 

 

بادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده آن نیز آرمبخش است
به عقیده محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند نگرانی و آشفتگی را برطرف می کند و می تواند در کنترل انزال موثر مواقع شود

 

 

 

گیاه رازک:

 

رازک قدمتی هزاران ساله دارد.این گیاه آرامبخش و خواب آور طبیعی است

 

طریقه مصرف:
۱۵ گرم گیاه رازک را در ۱ لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد.سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک تر شود و سپس آن را صاف کنید.

می توانید روزانه ۲ تا ۳ فنجان از این دم کرده میل کنید
مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره،نگرانی،استرس،تقویت ماهیچه های داخلی بدن و کنترل انزال بسیار مفید است

 

 

توجه! همه گیاهانی که توضیح داده شد خواص آرامبخش و کنترل انزال و درمان ناتوانی جنسی را دارند می توانید به دلخواه ۱ یا ۲ گیاه دارویی را برای آرمش اعصاب و برطرف شدن مشکل زود انزالی استفاده کنید

 

خواص درمانی بی نظیر سیرابی

این بار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین ها برای تقویت معده آشنا کنیم ، شاید این آشنایی چیز تازه ای نباشد ولی بد نسیت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. سیرابی و شیردان یکی از غذاهای قدیمی است که نه تنها در کشور عزیزمان ایران دارای پیشینه ای درخشان و طولانی است بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز مورد توجه علاقمندان به این ماده غذایی است. سیرابی و شیردان جزو امعا و احشای درون شکم علفخواران(نشخوارکنندگان)است. معمولاً سیرابی را پس از ذبح حیوان از بدنش خارج می کنند که دارای آخرین محتویات معده است که دارای بوی نامطبوع و نا خوشایند است که جهت مصرف با برش دادن و خارج نمودن محتویات و به طور کامل شستشو کردن آن اقدام به پخت این ماده غذایی می کنند. عضلات صاف و لانه زنبوری که در سیرابی و شیردان وجود دارد، از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و از نظر پروتئین و چربی با گوشت گاو و گوسفند بسیار متفاوت است که بر خلاف کله و پاچه باعث افزایش کلسترول نمی شود، البته کالری آن نسبت به گوشت قرمز کمتر بوده ولی پروتئین آن مشابه گوشت قرمز ، مرغ و ماهی است.

خواص درمانی
درمان کم خونی
مفید در رشد و تقویت کودکان
تقویت و کمک به تولید اسپرم سالم
بهترین برای تقویت معده و روده
کمک در درمان بیماری های عصبی و افسردگی
مفید برای افراد مبتلا به بیماری ام اس MS
درمان زخم معده و اثنی عشر
تقویت و درمان ریزش مو
تقویت سیستم ایمنی بدن
ضد سرطان
روش مصرف
معمولا سیرابی را پاک کرده می فروشند ولی کافی نیست وباید درمنزل بدقت تمیز کرد حتی در صورت امکان با استفاده از فرچه پلاستیکی که باعث از بین رفتن پرز سیرابی نشود کاملاً شستشو کرده سپس آنرا با استفاده از قیچی آشپزخانه به قطعات کوچکی برش می زنیم ،مقداری آب بحدی که روی آنرا بگیرد روی سیرابی می ریزیم روی حرارت قرار داده و می گذاریم جوش بیاید ، کف آنرا می گیریم یکی دو عدد پیاز خرد کرده ویکی دو جبه سیر و مقداری زردچوبه اضافه می کنیم و درب آن را میبندیم وبا حرارت ملایم می گذاریم تا کاملا بپزد وآب آن بخوردش برود و بهتر است برای پخت سیرابی از ظرف مسی و نه از دیگ زدپز استفاده کنید که زمانی حدود ۴تا ۵ ساعت وقت برای پختن آن لازم است . وقتی سیرابی کاملا پخته شد کمی نمک به آن می زنیم . نوش جان
نکات مهم
با توجه به اینکه می توان هنگام آشپزی از انواع مواد غذایی استفاده کرد و همچنین تنوع در استفاده از مواد تاثیر بسیاری در طعم غذای بدست آمده دارد ما یکی از روشهای متداول تهیه سیرابی را عنوان کردیم که امید است مورد توجه قرار گیرد و همچنین می توان با توجه به علاقه به مواد غذایی و ادویه های مختلف تنوع ایجاد کرد و از این غذای شفابخش لذت بیشتری برد.
معمولاً مصرف این ماده غذایی با اهمیت در هفته ۲ مرتبه توصیه می شود
هنگام خرید سیرابی باید به نکاتی توجه داشت : ۱- نداشتن بوی تعفن ۲- فصلی که در آن قرار دارید و قصد خرید سیرابی دارید
در صورتی که در فصل زمستان و ابتدای بهار اقدام به خرید سیرابی می کنید معمولاً به تغذیه دام از خوراک خشک سیرابی تیره رنگ خواهد بود و در فصل تابستان و پاییز به دلیل تغذیه دام از علوغه تازه رنگ سیرابی روشن خواهد بود.