سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی



 

متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از:


1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

 

2. زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند
کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

 

3. زنهایی که به خودشان نمی رسند.
این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم."؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

 

4. زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.
باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

 

5. زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.

 

6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.
این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.

 

7. زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند.
مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

 

8. زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند.
این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن است فکر کنید، صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها می تواند باعث تحریک همسرتان در تخت شود. اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.

 

9. زنهایی که تظاهر می کنند.
مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام داده ایم. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم. اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید. خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

 

10. زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند.
این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند. اما من این اطمینان را به شما می دهم که بااینکار نه تنها خودتان را کوچک نمی کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند. در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

 

 

خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند


اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.
اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید.
اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.
با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.
یک نباید دیگر برای رابطه جنسی این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.

تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.
یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند.

 

بهداشت ضعیف
زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.

 

سست نباشید
یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.
 


خشونت بیش از حد
خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.

نقطه G در زنان چیست و در کجا قرار دارد



نقطه G در زنان چیست و در کجا قرار دارد
 
G حرف اول اسم  دکتری است که کشف کرد زنان موضعی دارند (Grafenberg) بمعنی گرافنبرگ  که آنها را به اوج لذت می رساند و ممکن است منجر به آزادسازی مایع انزال گردد، حتی اگر این مایع به
هیچ دردی نخورد (بر خلاف اسپرم).بعضی از خانم ها این لذت بی حد و حصر را تجربه کرده اند که در طی آن  مایعی با فشار همرنگ ادرار از زن خارج شده و زن لرزش پیدا میکند وتوانایی راه رفتن را ندارند. اگرچه مشکل اینجاست که آنها با مردان بیسوادی طرف بودند که  آنها را متهم به ادرار کردن نموده و بدین ترتیب باعث القاء ترس به این زنان شده اند.
در نتیجه چون آنها می ترسیدند که شوهرشان فکر کنند که آنها ادرار می کنند، رسیدن به ارگاسم را متوقف میکنند و روی هم رفته در نتیجۀ چنین تصمیم آگاهانه ای، آنها قادر نخواهند بود بار دیگر آن اوج لذت را تجربه کنند.این فقط یک مایع است آزاد میشود، از پیشاب خارج میشود و
 ساختاریG اگرچه مایعی که در خلال ارگاسم موضع آبکی دارد، پزشکان معلوم کرده اند که این اصلا ادرار نیست . در حقیقت، این مایع از غده های آزاد میشود که اطراف پیشاب قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند. در هر صورت، و قتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، میتواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند . چه مزه ای میدهد؟ خوب این بستگی به زمان عادت  ماهانه خود دارد دارد .میتواند از شیرین تا تلخ متغیر باشد.بسیار خوب، آناتومی بدن دیگر بس است، بهتر است برویم سراغ اینکه شما چگونه می توانیدزنتان را به اوج لذتی که او می تواند به آن دست پیدا کندبرسانید . اما قبل از اینکه شروع کنیم، بیاد داشته باشید که اول بایداز نظرفکری معاشقه کنید. به صورت زیر:  او را راحت کنید دراز کشیده کنار کنترل تلویزیون، در حالیکه اطرافتان کثیفو آشفته است، و نفس بد بویتان در مجموع اجازه نمیدهد او احساس خوبی داشته باشد . مطمئن شوید که مکان تمیز است و شما نیز نظافت کرده اید.حال بیائید ببینیم این موضع خارق العاده کجاست. صحبت در مورد سکس او زن شماست، پس به او بگوئید که تمام  روز در این رویا بودید که معاشقه ای بیاد ماندنی با او داشته باشید. ذهنش را پر از موضوعات سکسهائی کنید که با هم داشته اید و بزودی خواهید داشت.  بوسیدن، ماساژ بدنش، آرام مکیدن سینه هایش، و لیسیدن چوچوله اش
، همیشه تاثیر شگفت انگیزی روی راحتی او و آماده شدن بدنش  برای ارضا شدن دارد.
 پس این موضع کجاست؟
    برخی از متخصصان معتقدند که موضع   جی اسپات توی مهبل( تقریبا دو سوم راه) واقع شده. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. تحریک این مرکز به ارگاسم( اوج لذت جنسی) در اکثر زنان منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود. در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار استو بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .  نقطه جی در واژن در دیواره قدامی (دیواره جلویی ) واژن و درعمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است. بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند آدامس جویده) از باقی دیواره دارد.  اما یادتان باشد که هر زنی نسبت به این نقطه واکنش متفاوتی دارد . با اینکه (cervix) بعضی از آنها از سر خوشی و لذت جیغ میکشند، برخی دیگر ممکن است احساس اذیت شدن کنند و گروهی نیز احساس ادرار کردن به آنها دست میدهد. پس با احتیاط عمل کنید.  قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، باید به شما بگویم کاملا تمیز و استریلیزه باشید . و البته، آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد پوست  روی آلت را عقب بکشید و از تمیز بودن تمام نواحی که ممکن است بوی بدی بدهد اطمینان حاصل کنید ). و مهمتر از همه، مطمئن شوید که همه صابونهای روی پوست را شسته باشید.
 
 
                       روش پیدا کردن
 اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره
 
(که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود
 
                        زن میتواند انجام دهد)
 
داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن
 
انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا (Come Here Gesture)
 
میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت
 
برای تحریک این نقطه کافیست.
 
 
 لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانم هایی
 
که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند
 
تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است
 
در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود
 
آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی
 
بیشتر خواهد بود.
 
 
        .
   ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی
 
آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل
 
واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای
 
زن به همراه خواهد داشت. میتوانید دست آزاد خود را به آرامی روی
 
ناحیه بین ناف و موهای شرمگاهی بکشید.
 
 
   نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر
 
میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید
 
به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح
 
واژن که صاف و نرم است متفاوت است.
 
 
 برای خیلی از خانمها، نقطه G ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است
 
که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در
 
واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند ک
 
ه نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه
 
احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.
 
 
         اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا نه
 
 
 
 وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این
 
نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. مالیدن معمول
 
اً بهترین راه برای تحریک آن است.
 
   معمولاً توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم
 
وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی
 
بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت
 
را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید.
 
 
 در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به
 
دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است
 
و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید
 
و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما
 
مطمئن باشید که ارزشش را دارد.
 
 
 حس کردن آن در طول رابطه جنسی برحسب اندازه و محل دقیق
 
نقطه G این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را
 
حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید.
 
 
 راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و
 
اجازه بدهیدکه آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.
 
 
  خیلی از خانمها می گویند که وقتی نقطه G را تحریک می کنند،
 
انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً 10 درصد از خانم ها
 
طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین 9 تا 900 میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب
 
خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند
 
و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G
 
تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.
 
 
  اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه
 
به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این
 
مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات
 
شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
 

روشهای مقاربت و دخول


1- روش معمولی : در حدود 80 درصد زوجین براساس آمار سکسولوژی کامنر به این روش عادت داشته یا از این روش استفاده می کنند. در این حالت زن به پشت خوابیده ، رانها را از هم باز و زانوها را کمی خم می کند. در این حال مرد دربین دو ران زن قرار گرفته و پس از دخول آلت روی او می خوابد در حالیکه نقطه اتکایش روی زانوانش است.

مزایا: اگر معاشقه بخوبی صورت گیرد واژن بخوبی تحریک شده و داخل واژن مرطوب شده باشد دخول آسان است و کامل . و راحت انجام می گیرد و درد چندانی در زن ایجاد نمی کند.

 

 
معایب: برای زنان حامله بخصوص از نیمه دوم بارداری مناسب نیست. و دهانه رحم که یکی از نقاط مهم تحریکی است کمتر تحریک می شود و البته کلیتوریس هم توسط آلت تحریک چندانی نمی شود مگر اینکه زن خودش یا مرد با دست اینکار را انجام دهد.
 
 
2 - روشهایی با دخول عمیق ( که برای آبستنی هم مناسبند) و البته لذت جنسی بیشتری دارند:
الف - طریقه متقاطع : (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند. سپس مرد در یک پهلوی زن می خوابد طوریکه بدنش با بدن زن زاویه 60 درجه تشکیل دهد حال کمتر یا بیشتر . در این حالت زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای زن می اندازد سپس مرد خود را در لابلای پاهای زن جای داده و دخول می کند. در این روش امکان تحریک جنسی زن بیشتر است.
مزایا: وزن یکی بر روی دیگری نیست - نمامی اعضای تناسلی و رانها با یکدیگر تماس داشته و ارگاسم لذت بخشتر است- در هنگام دخول امکان مالش نقاط تحریکی مثل پستانها - رانها و کلیتوریس وجود دارد - دخول عمیق است و امکان حاملگی زیاد چون طول رحم کوتاه می شود.
ب - روش پاهای خمیده: در این حالت زن به پشت خوابیده و پاها را روی شکم کاملا جمع و یا روی شانه های مرد می گذارد (برای زنهای قوی بنیه) و یا دور کمر مرد حلقه می کند و مرد می تواند حین دخول دستها را پشت زانوهای زن انداخته و بطرف خودش بکشد. در این حالت دخول عمیق و برای هر دو طرف لذت بخش بوده و طول واژن کوتاه شده و دهانه رحم بخوبی تحریک شده و کلیتوریس در مسیر حرکت آلت مرد قرار گرفته و بخوبی مالش و تحریک می شود.
روش فوق یکی از بهترین راههای مقاربت ارزیابی شده و توصیه می گردد( در مراکز مشاوره) این روش برای حامله کرئن زن هم مفید است ولی در طول حاملگی جدا باید از این روش پرهیز نمود.این روش برای مردانی با آلت کوتاه نیز مناسب است.
ج - حالت نشسته: مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و عقب یا بالا و پایین بدن خود عمل مقاربت را خودش کنترل می کند . در این حالت ارگاسم زن زودتر حاصل می شود ولی احتمال آبستنی کم است چون منی بلافاصله به پایین می ریزد. این روش برای مردان خسته و یا زنانیکه دیر به حالت ارگاسم می رسند مناسب است.
د - روش زانوزدن زن :ASS HOLE METHOD در این حالت زن زانو زده و به جلو خم می شود یا سر را روی بالشی می گذارد و مرد در بین پاهای زن قرار گرفته دخول می کند. در این حالت هم دخول عمیق و راحت است ولی برای مردها و زنهای چاق نا مناسب است. از این روش برای دخول از معقد که اکیدا توصیه نمی شود هم استفاده می گردد.
اینها روشهای اصلی - مهم و مناسب مقاربت بودند ، چند روش متفرقه هم در کتابها زکر شده که در پست بعدی به آنها اشاره خواهد شد مثل روشهایی برای زمان حاملگی و روشهای متفرقه دیگر یا دخول سطحی حال در شروع یک رابطه جنسی مراحل به ترتیب به اینصورت در می آیند که البته با سلیقه ، اعتقادات ، عادات و آموزه های جنسی هر فرد و ایجاد خلاقیت ممکن است از فردی به فرد دیگری تفاوت کند ولی اصول کلی یکی است :
الف - مراحل قبل از شروع رابطه جنسی : شامل بهداشت - آرامش فکری و روانی - تحریک ذهنی در مرد و زن - آماده کردن محل مناسب - روشهای پیشگیری از حاملگی - وقت مناسب
ب - مراحل شروع رابطه جنسی : شامل لخت شدن - غمزه رفتن و تحریک جنسی و شهوانی زوجین بدون تماس - صحبتهای عاشقانه و حنسی - مغازله - معاشقه
ج - مراحل اولیه بعد از شروع : شامل تحریک متقابل همدیگر با تماس بدنی و جنسی
د - دخول و انزال و متعاقب آن ارگاسم مردانه و زنانه : شامل انواع روشهای دخول - اهمیت تنوع در روش دخول - دخولهای مناسب برای هر وضع یا دوره و با هر هدفی - انزال و کنترل آن - هماهنگی در به ارگاسم رسیدن همزمان زن و مرد در صورت امکان - بهداشت پس از انزال و اتمام عمل جنسی
ه - مراحل پس از پایان رابطه جنسی
 
حال توضیح یک به یک مراحل فوق :
 
الف - مراحل قبل از شروع رابطه جنسی : برای شروع یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش و کامل مقدماتی لازم است که در اینجا به نکات مهم ان اشاره می کنیم :
 
 
1 - بهداشت فردی : همانگونه که قبلا در پستهای قبلی اشاره شد بهداشت فردی همیشه مهم و در رابطه جنسی مهمتر است . علاوه بر اینکه این بهداشت باعث پذیرش بهتر طرف مقابل می شود از انتقال عفونتها به همدیگر جلوگیری کرد و رضایت خاطر طرفین را برآورده می سازد . و حتی در برخی مورد ها باعث رغبت بیشتر و تحریک بیشتر طرف مقابل می شود . مثلا از بین بردن موهای زاید ناحیه تناسلی و زیر بغل که برای هر دو مورد تحریک کننده است . استحمام قبل از رابطه جنسی و شستن محلهای لازم - از بین بردن موهای زاید در بهداشت جنسی بسیار مهم است .
 
 
2 - آرامش فکری - عصبی و روانی : واضح است که بدون داشتن این آرامش رابطه جنسی به یک عمل زجرآور و بدون لذت تبدیل می شود و نمونه بارز آن در زوجینی دیده می شود که رابطه بین آنها متشنج است ولی بر اثر وجود بعضی تحریکات یا الزامات مبادرت به اینکار می کنند که نه تنها لذت زیادی نمی برند بلکه دچار سرخوردگی جنسی - سرد مزاجی و اختلالات جنسی هم می شوند . همینگونه است عدم ارامش فکری که از محیط بیرون مثل محل کار به انسان منتقل می شود بخصوص در آقایان ممکن است منجر به شکست در رابطه جنسی مثل انزال زودرس و یا عدم انزال و عدم ارگاسم شود . پس بهتر اینکار را زمانی انجام دهید که از نطر عصبی و فکری دارای آرامش هستید ( هر دو طرف )
 
 
3 - تحریک ذهتی در مرد و زن : پیش از ایجاد رابطه جنسی با همسرتان بهتر است در حدود 45 الی نیم ساعت قبل او را از لحاظ ذهنی و روانی با یادآوری رابطه های گذشته و یا خاطرات شیرین از دوران مختلف زندگی و رابطه های تاثیر گذاری که بصورت خاطرات خوشی برای شما در آمده مثل زمانهای مسافرت یا ماه عسل ، آماده ذهنی و تحریک ذهنی نمایید هرچند که این کار را حین عمل جنسی هم می توانید انجام دهید .
 
 
4 - اماده کردن محل مناسب : واضح است محل مناسب برای یک عمل راحت جنسی ضروری است برای جلوگیری از آسیبهای ممکنه و یا ایجاد درد حین عمل و نیز داشتن آرامش فکری بخصوص در مورد زوجین دارای فرزند در خانه . محل مناسب انجام عمل جنسی به عادات و سلیقه های هر کس بر می گردد و یک فرمول کلی بزای آن وجود ندارد ولی کلا محیطی ساکت - با حداقل روشنایی برای دیدن همدیگر و نقاط تحریک کننده و زیر اندازی مناسب هر زوج که لزوما نباید تختخواب و یا خیلی نرم باشد .
5 - روشهای پیشگیری : اگر قصد بچه دار شدن ندارید برای آرامش داشتن حین عمل جنسی و انزال راحت مرد و نیز در برخی موارد برای جلوگیری از انتقال عفونت یا بیماری حتما به فکر یک روش پیشگیری باشید که در پستهای قبلی مفصلا اشاره شده است .
6 - وقت مناسب : تحریک جنسی بخصوص در آقایان وقت و ساعت خاصی ندارد و عمل جنسی هم مثل بعضی از رفتارها مثل خوردن نباید و لزوما نباید دارای وقت معین همیشگی باشد بسته به شرایط وجود آرامش - عدم وجود فرزندان در خانه - یادآوری خاطرات و ... ممکن است باعث خواستن عمل جنسی از هر دو طرف یا از طرف یکی از زوجین شود موکول کردن آن به ساعت دیگر یا روز مقر دیگر شاید آن لذت و بقول معروف مزه ان را از بین ببرد . ولی چیزی که مهم است هماهنگی عمل جنسی در مرد و زن است و خواستن و اعتقاد و احترام به نظر دیگری . در روابط پیچیده زنها و شوهرها عواملی هستند که نه به فرمول در می آیند ونه قابل گسترش هستند مثلا ممکن است ( که خیلی هم اتفاق می افتد ) زن در حالی نیست که از رابطه جنسی لذت ببرد ولی بخاطر عشق به همسر و احترام به او لذت بردن از اینکه شوهرش از این کار لذت می برد تن به رابطه جنسی دهد که نوعی فداکاری جنسی به آن می گویند که ظاهر قضیه خوب و انسانی است و چند مورد در طی دوران زناشویی عیب ندارد ولی اگر بصورت عادتی در بیاید یا شوهر متوجه این قضیه نشود یا توجهی به این موضوع ننماید ممکن است کمکم عوارض ناتوانی جنسی - بیحسی جنسی و سردمزاجی در زن ایجاد شود پس این یکی از مهارتهای زندگی است که مرد بداند که همسر او چقدر از داشتن رابطه جنسی با او لذت می برد و چقدر و کی به این موضوع راغب است . پس رابطه جنسی وقت معین یا ساعات معینی ندارد .ولی عرفا اغلب آخر شب را ترجیح می دهند ولی اگر خسته از کار روزانه هستید این کار را به صبح زود واگذار کنید . 
 
ب - مراحل شروع رابطه جنسی :
1 - لخت شدن : شاید کمی خنده دار و یا ساده به نظر برسد ولی در شروع رابطه جنسی و تحریک طرف مقابل بسیار مهم است . حتی در کتابهای مهم چند صفحه ای را به آن اختصاص می دهند . که من در اینجا فقط به چند مورد کلی اشاره می کنم :
1-1-1 : اگر زن هستید سعی کنید همسرتان را غافلگیر کنید از لحاظ نوع و رنگ لباسهای زیر
1-1-2 : هر دو طرف سعی نکنید یه یکباره و تمامی لباسهای خود را در آورید و لخت و عور وارد بستر شوید !
1-1-3 : سعی کنید لباس در آوردن را تدریجی و همراه با تحریک همدیگر انجام دهید .
1-1-4 : لباسهای زیر ( شورت ) آخرین لباسی باشد که از تنتان خارج می کنید آنهم پس از یک معاشقه و مغازله خوب .نه اینکه به یکباره لباس زیر خود را در آورده و آلت خود را قبل از هر کاری نشان طرف دهید !
1-1-5 : در آوردن لباس را در هر دو زوج به دیگری بسپارید و مخصوصا حتما لباس زیر همسرتان را شما در آورده و بر عکس .
 
 
2 - غمزه رفتن و تحریک جنسی و شهوانی زوجین بدون تماس : این مرحله همزمان با لخت شدن و در طی مراحل جنسی هم می تواند عمل گردد . و منظور از آن شوخ چشمیها و شوخیهای خاص و حرفهای تحریک کننده یا اعمالی است که باعث شیرینتر شدن و از یکنواختی خارج شدن رابطه جنسی می شود . اینگونه شوخیهای موسوم به شوخیهای بستر در خاطره ها می ماند و رابطه جنسی سرد و بیروح مثل حیوانات را با عواطف و احساسات انسانی ادغام می کند . از این موضوع نگذرید مخصوصا خانمهای جوان ایرانی که شرم و حیا شاید مانع از انجام این کار شود ولی به یاد داشته باشید که طرف مقابل شما همسری علاقمند به شما که خواستار رفتاری دلپسند و شهوانی در این زمان داشته باشید . برای اینکار تماس یا تحریک لمسی خاصی لازم نیست و هرکسی بسته به سلایق خود و طرف مقابل می تواند انواع آنرا انجام دهد .
3 - صحبتهای عاشقانه و جنسی : که می تواند با تمجید از بدن یا قسمتهای خاص جنسی بدن طرف مقابل انجام شود تا تحریک بیشتر و طرف مقابل اعتماد به نفس لازم را بدست آورد .
4 - مغازله و معاشقه : جمع موارد بالا همراه با کلامات شیرین و تماسهای گاهگاهی مناطق جنسی در حقیقت شروع رابطه جنسی است واغلب زنان این مرحله را بسیار دوست دارند و آنرا نشانه عشق و دوست داشتن همسر خود می دانند و این رابطه را یک رابطه بیروح و احساس درک نمی کنند . قبل از دخول مغازله مناسب با تحریک مناطق تحریکی یاد شده باعث ترشحات موکوسی واژن برای دخول بهتر آلت مرد شده و زن را برای شروع یک عمل جنسی لذت بخش آماده می کند . این مرحله زمان خاصی ندارد و هرچه بهتر انجام گیرد احتمال به ارگاسم رسیدن زن هم بیشتر می شود . از این مرحله به راحتی نگذرید آقایان . در این مرحله مقدار اندکی کلیتوریس و نوک پستان زن را حین بوس و لب گرفتن به آرامی بمالید . در مغازله سعی کنید لبهای عاشقانه و بوسهای دلبرانه از همدیگر بگیرید و با نوازش موهای هم خود را آماده دخول و شروع یک لذت پایدار کنید .
 
ج - مراحل اولیه بعد از شروع : در این مرحله تماسهای بدنی و جنسی به اوج می رسد و مرد بهتر است اجازه دهد زن جاهای خاصی از بدن او را لمس کند مثل سر آلت و نوک پستان مرد و بیضه ها و ناحیه بین بیضه ها و معقد . این لمس زنانه نباید زیاد ادامه یابد و از این زمان کار مرد شروع می شود که با تحریک مناطق حساس زن ( که قبلا توضیح داده شده ) با سر آلت و یا زبان و نوک انگشتان زن را کاملا آماده کند . این مرحله هرچه بیشتر طول بکشد و متنوعتر باشد بهتر است . در این مرحله با رعایت بهداشت انگشتان و ناخنها ( که باعث زخمی شدن جداره واژن نشود ) مرد می تواند ابتدا یکی از انگشتان خود را داخل وازن بنماید و با لمس بسیار آرام دیواره بخصوص قسمت بالایی ( که شاید نقطه G ) در آنجا باشد واژن را تحریک و آنرا وادار به ترشح موکوس نماید و سپس بسته به قطر سوراخ می تواند انگشت نشانه را هم وارد نموده و با دو انگشت تحریک واژنی را انجام دهد حین این اعمال باید از زن سوال شود که آیا اذیت می شود یا نه ؟ حس خوبی دارد یا نه ؟ و آیا لذت خاصی می برد ؟
بهتر است رانهای زن را بخوبی لمس و مالش دهید و همچنین باسن و اطراف معقد را . و اگر اطراف معقد را مالش دادید آن انگشت را دیگر وارد واژن ننمایید . بحالت چهار زانو بنشینید و زانوهای زن را در حالیکه راحت به پشت دراز کشیده روی پاهای خود قرار دهید تا تسلط بیشتری روی نواحی حساس زن داشته باشید و به تناوب آنها را تحریک و لمس کنید . بعد از چند دقیقه که مایل به اینکار هستید خانم روی شکم دراز بکشد و شما با سر آلت خود ناحیه معقد را نوازش دهید و با نوک انگشتان پشت رانها و باسن را مالش داده و گاهی هم کلیتوریس را تحریک نمایید و اگر دو طرف آماده اند دخول را شروع نمایید