سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید

متاسفانه خیلی از مردم ما با وجود اینکه دچار چنین عارضه ای هستند اما در موردش کوچکترین تحقیقی نمی کنند و از ذکر آن شرم دارند ، تا جایی که اگر سایت اینترنتی هم به این موضوع بپردازد گردانندگانش را نکوهش می کنند اما این رفتار غیر منطقی است و ما امروز سعی داریم با استفاده از مطالب علمی از منابع علمی مختلف به این بحث بپردازیم، لطفأ پیش از هر اظهار نظری تا پایان مطلب با ما باشید ، اطمینان داشته باشید چیزهای خوبی دستگیرتان خواهد شد.

باد شکم (باد معده، که در ادبیات عامیانه گوز (باصدا) و چس (بی‌صدا) هم گفته می‌شود) به گازهای تولید شده در دستگاه گوارش از مقعد گفته می‌شود.

گازهای دستگاه گوارش یا باد از سه منبع می‌توانند وارد دستگاه گوارش شوند:

  • هوای بلعیده شده
    • گازهای ساخته شده از فعالیت‌های باکتری‌ها
    • گازهای منتشر شده از خون به دستگاه گوارش
    • این گازها شدیداً قابل اشتعال هستند

بیش‌تر نیتروژن و اکسیژن گاز معده ناشی از هوای بلعیده شده است. این گازها در اشخاص طبیعی با آروغ خارج می‌شوند.

برخی غذاها به مانند، لوبیا، کلم، پیاز، گل‌کلم و ذرت باعث خروج بیش‌تر گازها از مقعد می‌شود. برخی از این غذاها به علت وجود انواع کربوهیدرات‌های جذب نشده تخمیرپذیر، محیطی مناسب برای رشد باکتری‌ها را فراهم می‌سازند. اما در برخی موارد خروج بیش از حد گاز ناشی از آزردگی روده بزرگ است که باعث می‌شود پیش از آن که گازها جذب شوند، با حرکات دودی دفع گردند.

مقدار گازهای وارده شده و یا ساخته شده روزانه در روده بزرگ به طور متوسط ۷ تا ۱۰ لیتر می‌باشد. این در حالی است که گاز خروجی از مقعد نزدیک به ۰/۶ لیتر می‌باشد و باقی‌مانده گاز از مخاط روده جذب و از شش‌ها خارج می‌گردند.

درمان خانگی

  1. خوردن غذا در حجم‌ها و وعده‌های کوچک‌تر، چرا که خیلی از افرادی که به جای سه وعده غذایی حجیم، شش وعده غذایی کم‌حجم مصرف می‌کنند، کم‌تر به باد شکم مبتلا می‌شوند. در ضمن خوردن چای نعناع نیز کمک‌کننده است.
  2. آرام خوردن غذاها، غذاها را سریع قورت نداده و بخوبی بجویید تا هضم آنها در معده راحت‌تر باشد.
  3. ترک سیگار، چراکه هنگامی که شما سیگار می‌کشید هوای بیشتری را می‌بلعید و هم چنین سیگار باعث بهم ریختن دستگاه گوارش می‌شود، ترک سیگار در خیلی از افراد می‌تواند کمک‌کننده باشد.
  4. ورزش کردن، نه تنها ورزش برای سلامت عمومی بدن خوب می‌باشد، بلکه باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و در نتیجه کاهش میزان نفخ و باد شکم می‌گردد.

درمان دارویی

  1. داروهای حاوی زغال که در داروخانه‌ها موجود می‌باشند با جذب گازهای درون دل و روده، کمک به بهبود نفخ معده می‌نمایند. البته قبل از مصرف این داروها با پزشک‌تان مشورت نمایید چراکه این داروها ممکن است مواد لازم سایر داروها را نیز جذب نماید.
  2. پروبیتیک‌ها، نیز در بعضی از افراد کمک به کاهش باد شکم می‌نماید.
  3. ریفاکسیمین، این دارو آنتی‌بیوتیکی که برای درمان اسهال مصرف می‌شود، تأثیری هم برروی باد شکم دارد.

جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی

در بسیاری از فرهنگها رها کردن باد شکم در ملأ عام باعث خجالت و شرمساری است و مؤدبانه نمی‌باشد. افراد معمولاً می‌کوشند از خروج گاز خودداری کنند یا آن‌را کنترل کنند، یا صدا و بوی آن را پنهان کنند. رها شدن باد معمولاًً یک رخداد ناخجسته و مایه تأسف در نظر گرفته می‌شود.که البته رها نکردن آن موجب دل درد می شود اما مشکل به خصوصی را به وجود نمی‌آورد

در تفاسیر قرآن ذکر شده است که یکی از مواردی که لوط قومش را به آن نکوهش می‌کرد، این بود. قوم لوط در مجالس خود بدون شرم و حیا باد رها می‌کردند.

و اکنون از زاویه دیگری به طور کاملأ عامیانه و عادی به مقوله مورد بحث می پردازیم البته مقداری با چاشنی ظنزگونه که در سایت شانامه منتشر شده است.

ساختار گوز یا همان باد معده

 ساختار دقیق گوز در افراد مختلف و در اوقات مختلف بر مبنای غذای فرد متفاوت است… قسمت اعظم هوای بلعیده شده اکسیژن است که قبل از رسیدن به روده جذب بدن می شود و فقط نیتروژن باقی می ماند.. بقیه هم شامل دی اکسید کربن، هیدروژن و متان است… هر چه باد بیشتر در روده نگه داشته شود، میزان نیتروژن آن بیشتر می شود چون بقیه امکان جذب دوباره به بدن را دارند. در ضمن افراد عصبی و عجول اکسیژن بیشتری در روده دارند و گوزوتر هستن

بوی آن

بوی حاصل از گوز بیشتر به خاطر ترکیبات گوگردی مثل سولفید هیدروژن است. غذاهایی چون کلم، تخم مرغ و گوشت بوزا هستند. لوبیا بطور اخص بوی شدید ندارد ولی حجم گاز را خیلی زیاد می کند.

صدای آن

 صدای گوز حاصل ارتعاشات دهانه مقعد هنگام خروج گاز است… نوع و شدت صدا بستگی به شتاب گاز و تنگی ماهیچه اسفنکتر مقعد دارد.

چرا چُس گرم و کم صدا است در حالیکه گوز پرصدا و کم بو است؟
گوز بیشتر حاصل بلعیدن هواست و حجیم است. برای همین هم صدای بیشتری دارد در حالیکه چس حاصل فعالیتهای باکتریهای روده است که گازهای گوگردی تولید می کنند و در اثر این واکنشها حرارت هم ایجاد می شود ولی این گازها کم حجم ترهستند و به همین دلیل کم صداترند.

یک فرد عادی در روز چقدر می گوزد؟
به طور متوسط،هر فرد روزانه نیم لیتر گوز تولید می کند و ۱۴ مرتبه در روز می گوزد.

آیا ممکن است کسی اصلا نگوزد؟
خیر! همه می گوزند. حتی مرده ها تا چند ساعت پس از مرگ ممکن است بگوزند (بخاطر گازهای جمع شده در روده قبل از مرگ).

آیا مردها بیشتر از زنها می گوزند؟
خیر! تفاوت در میزان گوز بستگی به جنسیت ندارد و بیشتر مربوط به عادات غذاخوردن و بلعیدن هوا و ژنتیک است. اما مردها آزادانه تر از زنها می گوزند و زنها در این مورد بخاطر قواعد اجتماعی بیشتر خودداری و مخفی کاری می کنند.

احتمال گوزیدن در چه وقت از روز بیشتر است؟
صبح اول وقت بعد از بیداری.

چرا حبوبات گاز تولید می کنند؟
حبوبات حاوی چند نوع قند هستند که برای انسان قابل هضم نیست و وقتی این قندها به روده می رسد، باکتریهای روده جشن می گیرند و حسابی گاز تولید می کنند. بقیه غذاهای گاز ساز عبارتند از: فلفل دلمه ای، کلم سنگ، کلم پیچ، شیر، نان، تخم مرغ، آبجو، و کشمش.

چه کارهای دیگری باعث تولید گاز می شود؟
بلعیدن تند غذا و آب (درمان: جویدن با دهان بسته و آرام غذا خوردن)، آدامس جویدن، سیگار، لیسک و آب نبات، نوشابه های گازدار، صعود در هواپیما (بخاطر افت فشار) و عصبی بودن.

آیا نگه داشتن گوز ضرر دارد؟
در این مورد نظرات متفاوت است. قدیمی ها معتقد بودند که ضرر دارد. کلادیوس، امپراطور روم، به خاطر حفظ سلامت عمومی، گوزیدن در جشنهای دربار را آزاد کرده بود. اما دکترهای امروزی می گویند که خودداری ضرری ندارد. فقط فشار گاز ممکن است باعث دل درد شود. بعضی دکترها هم اعتقاد دارند که خودداری مداوم در دراز مدت باعث گشادی و ورم مزمن دیواره روده می شود.

تا چه مدت می شود گوز نداد؟
گوز به محض اینکه فرصت پیدا کند و ماهیچه تان را شل کنید فرار می کند. حتی اگر تمام روز هم خودتان را کنترل کنید، بعد از خواب رها می شود. باور ندارید یک شب در پروازهای بین قاره ای در هواپیما نخوابید و به دقت گوش کنید ببینید چه می شنوید..

آیا همه در خواب می گوزند؟
خیر! اکثر مردم از کودکی یاد می گیرند که در خواب دریچه (اسفنکتر) مقعد را کنترل کنند و به همین خاطر هم صبحها بعد از بیداری می گوزند ولی اکثر کسانی که در طول روز خودداری می کنند، در خواب ناخودآگاه می گوزند. حتما متوجه شده اید که گاهی اوقات اگر خودتان را کنترل کنید گوز برطرف می شود. این موقتی است چون باد به قسمتهای داخلی روده مهاجرت می کند و جذب نمی شود بلکه بعدا با قدرت بیشتری هجوم می آورد.

بهترین راه برای رد  گم کردن گوز چیست؟
یک شرکت آمریکایی به نام fartypants هست که گوزقنداق می فروشد: چیزی شبیه به نوار بهداشتی که در داخل شلوار قرار می گیرد و بوی چس و کمی از صدای آن را به خود جذب می کند. ولی اگر از این چیزها ندارید، از روشهای سنتی استفاده کنید. مثلا اگر در جمع هستید خیلی طبیعی رفتار کنید، انگار نه انگار چیزی شده و اگر صدایش بلند بود با سرعت برگردید و با تعجب به نفر بغل دستی یا پشت سری خودتان نگاه کنید.

آیا واقعا گوز با کبریت شعله ور می شود؟
بله! باور ندارید امتحان کنید. فقط مواظب باشید که کار خطرناکی است. بنا به آمار، یک چهارم کسانی که این کار را کرده اند مقعدشان را سوزانده اند چون شعله به سمت مقعد پس می زند. در ضمن امکان آتش گرفتن لباس و چیزهای دیگر دور و بر هم هست.

سایت دیگری درباره این عارضه نوشت:

بعد از غذا پیاده روی کنید . ورزش علاوه بر تحریک حرکت محتویات روده هورمون های تحریک کننده فعالیت روده را نی‌ز آزاد می کند .
قرص بخورید . برای از بین بردن نفخ ، از قرص سیمتیکون استفاده کنید که حباب های گاز را در دستگاه گوارش از بین می برد .
چای گیاهی بنوشید . برای رفع درد نقطه ای ناشی از نفخ ، یک فنجان چای نعناع ، بابونه و یا رازیانه بنوشید .
غذاهای فیبردار بخورید . غذاهای فیبردار محتویات روده را نرم کرده و نفخ ناشی از گرفتگی روده را برطرف می کند با خوردن سبزیجات و غلات سبوس نگرفته فیبر را به برنامه غذایی خود بیفزایید ؛ اما نشاسته گندم خود ممکن است باعث نفخ شود و می توان به جای آن از نشاسته برنج و سیب زمینی استفاده کرد که قابل تحمل تر هستند . یا روزی یک قاشق متاموسیل همراه با آب میوه بخورید . متاموسیل در برخی افراد ایجاد گاز می کند . ولی در بیشتر افراد مفید است .
چیزهای محرک نخورید . قهوه ، چای و شکلات لوله گوارش را بیشتر تحریک می کنند . چربی نیز دیرهضم است و ممکن است گرفتگی روده را تشدید کند و باعث ایجاد نفخ شود .
لبنیات را با احتیاط بخورید . صرفاً به خاطراینکه شیر ایجاد نفخ می کند نباید لبنیات را کنار گذاشت . می توانید شیر بدون لاکتوز ، که شیرین تر است ، بخورید یا لاکتاز مایع به لبنیات خود بیفزایید . ماست و برخی انواع پنیر مقدار کمی لاکتوز دارند و خوردن آنها مشکل چندانی ایجاد نمی کند .
غذاهای داغ یا سرد نخورید . همراه با غذاهای بسیار داغ یا بسیار سرد مقداری هوا می بلعید . جویدن آدامس هم باعث خوردن هوا می شود و بهتر است از آن صرف نظر شود .
آهسته غذا بخورید . وقتی سریع غذا می خورید ، کمی هم هوا همراه با لقمه هایتان فرو می دهید . با آهسته تر و جویده تر خوردن غذا هوای کمتری خورده و لقمه را با بزاق خیس می کنید . بزاق آنزیمهایی دارد که غذا را قبل از ورود به معده آماده تجزیه می کند .
مکمل پیش از قاعدگی بخورید . شکم زنان پیش از زمان قاعدگی انباری از مایعات می شود . زنانیکه ویتامین B – کمپلکس و کلسیم و منیزیم می خورند کمتر دچار نفخ می شوند .
مواد نفخ آور را یادداشت کنید . اشخاص مختلف واکنش های متفاوت نسبت به غذاها نشان می دهند . فهرستی از موادی که برای شما ایجاد نفخ می کنند تهیه کنید تا بتوانید برخی از آنها را کم یا حذف کنید .
به پزشک مراجعه کنید . نفخ می تواند علامت یک بیماری جدی گوارشی باشد . اگر هیچ یک از موارد بالا مؤثر نشد ، برای معاینه کامل نزد پزشک خود بروید .

هر چقدر روش های نزدیکی انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست. برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد. در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد به گونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.

 

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

 

بسیاری از مشکلات میان همسران ناشی از عدم آموزش روابط زناشویی و جنسی در زندگی و نا آشنا بودن با تکنیک ها و پوزیشن ها و انواع روش های نزدیکی در زندگی زناشویی است . نزدیکی کردن در روابط زناشویی و جنسی مانند هر علم دیگری مستلزم آموزش است تا با آن ها روابط جنسی و روابط زناشویی خود را بهبود بخشید .

نزدیکی کردن یا مقاربت بخشی از رابطه جنسی در روابط زناشویی است که زن و مرد هر دو به اوج لذت جنسی می رسند . در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که زن و مرد در هنگام نزدیکی و مقاربت ارگاسم یا اوج لذت جنسی را همزمان تجربه کنند. در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید. چرا که اگر مرد در هنگام نزدیکی ابتدا به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوظ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

مهمترین رکن هنگام مقاربت و نزدیکی آرامش است. هنگام نزدیکی کردن مرد باید به آرامی و با طمانینه آلت تناسلی خود را وارد واژن یا مجرای تناسلی زن نماید. هنگام تحریک نیز مرد باید آرامش را رعایت نموده و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد و اجازه دهد زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند . در مورد نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام از روشهای نزدیکی میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. متاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به ۳ الی ۴ روش نزدیکی در روابط زناشویی بسنده میکنند.

در تصویر زیر برخی روش های دخول را می بینید .

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

 

شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود، شما میتوانید با بکارگیری ۱۳ روش نزدیکی منتخب برای زوجین و آموزش اصول رابطه جنسی موفق ، از رابطه جنسی لذت بیشتر ببرید و لذت رابطه جنسی را چند برابر کنید .

در مورد دخول و نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. در این مقاله  چندین روش نزدیکی کردن آموزش داده میشود .
هر چقدر روش نزدیکی انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست. برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد. در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد به گونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.
چون مرد زودتر تحریک شده و ارضا می گردد بهتر است مرد تحریک را کنترل کند و توجه به وضعیت زن نیز داشته باشد تا زمانی که زن آمادگی لازم را پیدا نکرده بود باید تحریک به آرامی صورت گیرد تا از ارضای مرد جلوگیری شود. زمانی که زن به آستانه تحریک نزدیک شد و حرکات منظم واژن او شروع شد و نزدیک به حد ارضا رسید به تدریج بر شدت تحریکها افزوده می شود تا هم زن به ارضا برسد و هم مرد به انزال برسد و ارضا شود.

 

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

 

در زیر روش های نزدیکی را همراه با تصویر ذکر کرده ایم:

۱ – ـمـــتداولـتــرین نــوع رابطه جـنسی و مقاربت که حــدود ۸۰٪ نزدیکی ها به ایــن روش انـــجام میــشـود بـــدیـن تـرتـــیـب اسـت که زن بـه پــشت مـیخوابـد و رانهایـش را از هـم باز و زانــوهـایــش را کمی خــم میـکند و مـرد میان دو پای او قـرار گـرفته و پـــس از فـــرو کردن آلت تناسلی اش روی زن مـیـخوابددر ایـن روش نزدیکی دخول تقریبآ کامل است ولی کلیتوریـس ( برجـستگی بـالای آلـت تناسـلـی زنان ) کم تحریـک می شـود . ایــن روش نزدیکی بـرای شب زفاف و اولین نزدیکی مناسب است ولی برای زنان باردار بعـلت ایـنکه وزن بدن مرد بر شکم زن وارد می شود مناسب نیست.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین) آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۲ – در این روش نزدیکی کردن زن به پشـت میخوابد و پـاهـا را روی شکم و سینه اش خم کـرده و یا بر شـانـه های مرد می گـذارد یا دور کـمر او حـلقه مـیزنـد. در این روش نزدیکی آلت تناسلی زن کوتاه تر میشود و در نتـیـجه عمل دخـول بطور کامـل انجـام میـشود. همـچنین کلیتوریس در مسـیر آلـت تناسلی مرد قرار گرفته و با تماس آلت تحریک می شود. در این نوع نزدیکی بعـلت دخول کامـل، زن و مرد هر دو ارضا می شوند و از طرفی برای حامله کردن زن امکان بیشتری وجود دارد.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۳ – یکی دیگر از روش های نزدیکی بدین صورت است که زن روی لبه تختخواب نشسته و پاهایش را از هم باز و آویزان نموده و روی آرنجـهای خود تکیه میکند.مرد بین پاهای او می ایستد و آلت تناسلی اش را درون آلـت تناسـلی زن فـرو می کند . بـرای انجام ایـن نـوع آمیزش و رابطه جنسی باید چند بالش زیر باسن زن گذاشت تا آلت تناسلی مرد و زن در یـک سـطح و رو روی هـم قـرار گیــرد . در ایـن نـوع عمل جنسی و مـقاربت کلیـتوریـس بـخوبــی تحـریک می شـود . همچنـیـن ایـن روش منـاسبـترین و بهترین روش نزدیکی بــرای شب زفاف و پاره کردن پرده بکارت دختران است و برای مردان چاق هم نزدیکی را آسان می کند.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۴ – در این روش نزدیکی مـرد بـه پشـت میـخوابـد و پـاها را بـه هــم چسبانیده و دراز میکند . زن پاهایش را در طرفین پـاهای مـرد قرار مــی دهد و روی او می نـشیند و یا زانـو زده و کمـی به جلـو خم میشود و به دسـتهای خـود تکـیه مـیدهد و آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو میکند . در این روش نزدیکی کردن فعالیت و حرکات رفت و آمـد با زن است و با تکان های پـی در پـی کــه بـخـود میـدهـد موجـب ارضـا شـدن خـود و همـسرش میـشود . در ایــن روش نزدیکی ، دخـول بـطور کامل انجام می شود و چون فعالـیت بـا زن اسـت اوج لذت جنسی زن زودتـر فـرا میرسد . این روش برای جـلوگیری از بـارداری مناسب است .

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۵ – یکی دیگر از روش های نزدیکی زن با شوهر این است که مرد به پشت میخوابد و زن روی او می نشیند و یا زانو زده و به جلو خم می شـود اما ایـن بار پشـت زن بـطرف مرد است . در این روش نزدیکی زن آلـت تناسلی مـرد را به درون مهبــل خود فرو میـکند و مانند حالت قبل خود را حرکت می دهد تا اوج لذت جنسی فـرا برسد . این روش یکی از مناسـب ترین روش های نزدیکی در دوران بارداری و برای مردان چاق است.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۶ – در این نوع روش نزدیکی مرد روی صنـدلی یا تخت می نشـیند و زن را از پشت در آغوش می کشد و آلتش را درون فرج زن فرو می کند. در این نوع نزدیکی کلیتوریس تحریک نمیشود و طرفین زود خسته میشوند.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۷ – یـکـی دیـگـر از روشهای نزدیکی در روابط جنسی و روابط زناشویی بـدیـن صــورت اسـت که مـرد مقابل زن می نشیند و آلت تــناسـلی اش را درون فـرج زن فـرو میـکنـد . در ایـن روش نزدیکی دسـتها برای نوازش نقاط حساس آزاد است.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۸ – همانـطور که در این عکس نزدیکی کردن میبـینید زن زانـو زده و به جـلو خم میشـود و یا سر خود را روی بالش می گذارد و مرد از عقب آلت تنـاسلـی خود را به جلو فرو می کند.در این عکس نزدیکی نقطه حساس برای تـحریک زن بعلت برخورد پی در پی با نوک آلت تناسـلی مـرد بــشدت تحریک شـده و زن در ایــن روش نزدیکی بیـشـترین لـذت جنسی را در روابط جنسی و زناشویی خود در وجودش احسـاس میکند.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۹ – در ایـن نوع رابطه جنسی زن و مـرد مقابل هــم مـی ایستند و عمل جنسی و مقاربت را انجام میدهند.دراین نوع نزدیکی دخول کامل انـجام نمی شود ولی کلیتوریس تحریک می شود و دستها برای نـوازش پـستان ها و باسـن زن آزاد اسـت . مرد می ایـستـد و زن آلـت تناسلی او را به داخـل فـرج خود فرو می کندو سپس دستها را به گردن او حلقه کرده و پاها را به کمر او می زند و درواقع به مرد آویزان میشود. در این روش نزدیکی وحدت کامل جنسی حاصل میشود و دخول کامل صورت می گیرد.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۱۰ – در ایــن عکس نزدیکی زن و مـرد روبــروی یکـدیگر به پهــلو دراز مـی کشند و زن یک پای خود را بروی پای مرد می اندازد و مرد به وسط پای او می رود و آلت تناسلی اش را درون فرج زن فرو می کند.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۱۱ – در این نوع نزدیکی کـردن زن به پهلو و پـشت به مرد می خـوابد و مرد آلت تناسلی خود را از عقب به جلو می راند. این روش نزدیکی یکی از مناسب ترین روش های نزدیکی در دوران بارداری است .

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

۱۲ – یکی دیگر از انواع نزدیکی بدین صورت است که زن به پشت مـی خوابد و مرد یک پهلو طوری قرار می گیردکه نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر رانهای بلند شده زن قرار گیرد به طوریکه رانهای زن روی باسن مرد باشد . یکی از مزایای این روش نزدیکی این است که انـجام آن سـاده بـوده و در ضمن هیچ کـدام سنگینی دیـگری را تحـمل نمی کند . در ایـن نزدیکی مرد می تواند ناحیه فرج و کلیتوریس زن را با دست تحریک کند.

آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)آموزش تصویری روش های نزدیکی (18+ ویژه متاهلین)

 

در میان انواع روش های نزدیکی ، برای رسیدن به حداکثر لذت جنسی دو روش بهترین هستند:
۱- زن روی مرد بنشیند (روش۴)
۲- زن به شکم خوابیده و مرد از پشت نزدیکی کند(روش۸) .

 


 » آموزش دخول و انواع پوزیشن های آن

دخول بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند. دقت در مراحل پیش از دخول کمک می کند تا دخول موفق تر باشد و نتیجه بهتری داشته باشد.

برخلاف تصور عوام که فکر میکنند یک رابطه جنسی فقط خلاصه شده در بحث دخول ، باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در یک رابطه مربوط به مبحث پیش نوازش است.

.
یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که در آن مسایل عاطفی و احساسی لازم برای یک رابطه دو سویه بوجود آمده باشد و زن و مرد نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نموده باشند و تمامی اختلافات فیمابین را به سرانجام رسانده باشند تا در هنگام رابطه به خواستها و انتظارات طرف دیگر رابطه و نیازهای خویش توجه لازم را داشته باشند.
.
در مورد دخول شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. مهمترین رکن در دخول طمانینه و آرامش است.

مرد باید به آرامی و با طمانینه آلت تناسلی خود را وارد واژن یا مجرای تناسلی زن نماید. هنگام تحریک نیز مرد باید آرامش را رعایت نموده و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد و اجازه دهد زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند.

یکی از مهمترین روش های دخول روش روبرو یا فیس تو فیس است. در این شیوه که متداولترین شکل رابطه است زن در زیر و مرد در رو قرار گرفته زن پاها را باز کرده و مرد بین پاهای زن قرار گرفته و به آرامی آلت تناسلی خود را وارد واژن می نماید و عمل جنسی انجام می شود. در این شیوه زن تحریک بیشتری را احساس کرده و مرد تحریک کمتری و هر دو در فاصله زمانی کمی از هم به ارگاسم می رسند.

در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید. اگر مرد به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوذ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

مجله مراحم: نکته ای که در هنگام دخول باید رعایت گردد اینست که نقطه یا حد ارگاسم زن و مرد به هم نزدیک و یا بر هم منطبق گردد. از زمان دخول تا انزال مرد مدت زمان ارضای مرد می باشد. در این فاصله تحریک جنسی مرد به اوج می رسد تا جاییکه انزال رخ داده و مرد ارضا گردد.

بلافاصله پس از ارضا آلت تناسلی مرد از حالت نعوظ خارج می گردد و توانایی تحریک زن را از دست می دهد. این مدت زمان در اولین دفعات برقراری رابطه جنسی بسیار کوتاه است و مردان در فاصله کمی ارضا می شوند.

در برخی از مردان این زمان به حدی کوتاه است که آنها را در برقراری رابطه جنسی دچار مشکل می کند بگونه ای که یا قبل از دخول و یا بلافاصله پس از دخول دچار انزال و ارضا شده و توان ادامه رابطه جنسی تا به ارگاسم رسیدن زن را ندارند.

این مشکل زود انزالی یا پره ماچور اجاکولیشن می باشد که به راحتی قابل درمان است. از هنگام دخول تا به ارگاسم رسیدن زن نیز زمان ارضای زن می باشد که فاصله ای به نسبت طولانی می باشد. این زمان در زنان و در طول یک دوره عادت ماهانه یا سیکل قاعدگی قابل تغییر است و مدت آن در زمان میان سیکل یا هنگام تخمک گذاری زن کوتاهترین زمان می باشد.

اختلاف این زمان در زن و مرد باعث می شود تا رابطه جنسی در صورت عدم رعایت اصول به رابطه ای نه لذت بخش که رابطه ای عذاب آور تبدیل شود.

زنانی که در رابطه جنسی به ارگاسم نمی رسند به مرور رابطه برایشان حالتی عادی و بدون لذت پیدا کرده و حتی به علت عدم ارضای نیاز های درونی تنفر آمیز و عذاب آور می گردد و همچنین مردانی که زود انزالی دارند دچار ضعف اعتماد به نفس و احساس سرخوردگی و تحقیر و عدم لذت از رابطه جنسی می گردند.

بسیاری از درگیریها و اختلافات زناشویی ناشی از همین مشکل در رابطه جنسی می باشد. لذا باید تلاش کرد تا در هنگام دخول زمان ارضای مرد افزایش یابد و زمان ارضای زن کوتاه گردد تا با نزدیک شدن این دو زمان به هم و یا انطباق آن بر هم لذت رابطه جنسی افزایش یافته و هم زن و هم مرد در رابطه جنسی به ارگاسم برسند.

حال در مورد پوزیشنهای دخول صحبت کنیم.

*** در پوزیشن یا وضعیت معمول یا رو در رو زن در پایین قرار گرفته به پشت می خوابد و پاها را کمی باز کرده و مرد در بالا و بین پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را به آرامی انجام می دهد. در این وضعیت مرد تحریک زیادی را تجربه می کند و این وضعیت برای مردانی که زود انزالی دارند و یا زنانی که دیر به ارگاسم می رسند مناسب نیست.

*** در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام داده و تحریک به کندی و ارامی صورت می گیرد.

*** در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. مرد به پهلوی راست به گونه ای دراز می کشد که از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویه قایمه یا ?? درجه داشته باشد. دخول به آرامی صورت گرفته و تحریک به کندی صورت می گیرد. در این وضعیت مرد با دست چپ خویش کلیتوریس یا چوچوله زن را تحریک می کند. این وضعیت برای مردانی که دچار زود انزالی هستند مناسب است و چون امکان تحریک همزمان کلیتوریس وجود دارد برای زن تحریک بیشتری ایجاد می کند.

*** در وضعیت سوار کاری مرد به پشت دراز می کشد و زن بر روی او و بگونه ای که صورت ایشان مقابل هم باشند می نشیند و دخول به آرامی و با کمک زن صورت می گیرد. در این وضعیت تحریک به عهده زن می باشد و او به آرامی بالا و پایین شده و تحریک را انجام می دهد. این پوزیشن بهترین وضعیت برای مردهای دچار زود انزالی است. چرا که هنگامی که مرد احساس کرد انزال نزدیک است از زن می خواهد که تحریک را متوقف کند و هنگامی که آرام شد مجددا تحریک از سر گرفته می شود. بدین ترتیب امکان افزایش مدت زمان دخول تا انزال مرد فراهم شده و هم زن می تواند ارضا شود و هم مرد می تواند با تاخیری که در زمان انزال خود ایجاد می کند لذت بیشتری از رابطه ببرد. در زنان باردار نیز این وضعیت از همه وضعیت ها بهتر است.

*** در وضعیت سوارکاری معکوس زن به گونه ای روی مرد می نشیند که پشت او به مرد می باشد و در این وضعیت چون نقطه جی در زن با حشفه در مرد در هنگام دخول منطبق می گردد هر دو طرف تحریک زیادی را تجربه می کنند. مردان دچار زود انزالی بهتر است این وضعیت را تجربه نکنند. ولی زنانی که دیر تحریک می شوند این وضعیت برایشان خوب است.

*** در وضعیت سگی زن بصورت چهار دست و پا روی زمین یا تخت قرار می گیرد و مرد در پشت او قرار گرفته و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند. در این وضعیت نیز نقطه جی در زن با حشفه مرد تماس یافته و هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند.

*** در وضعیت قاشق مانند زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می دهد. در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن می پردازد.

نکات :

در رابطه جنسی وضعیتهای دیگری نیز وجود دارد که تجربه آنها هیجان خاص خود را دارد. زنان و مردان برای آنکه رابطه جنسی آنها بصورتی تکراری و یکنواخت در نیاید و از تنوع و حس بیشتری برخوردار گردد می توانند وضعیتهای مختلف را تجربه کنند و حتی وضعیتهای جدیدی را ابداع نمایند. نکته ای که وجود دارد توجه به آرامش و آسایش دو نفر در حین رابطه است.

هر چقدر وضعیت انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست.

برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد.

در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد بگونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.

چون مرد زودتر تحریک شده و ارضا می گردد بهتر است مرد تحریک را کنترل کند و توجه به وضعیت زن نیز داشته باشد تا زمانی که زن آمادگی لازم را پیدا نکرده بود باید تحریک به آرامی صورت گیرد تا از ارضای مرد جلوگیری شود.

زمانی که زن به آستانه تحریک نزدیک شد و حرکات منظم واژن او شروع شد و نزدیک به حد ارضا رسید به تدریج بر شدت تحریکها افزوده می شود تا هم زن به ارضا برسد و هم مرد به انزال برسد و ارضا شود.

بار دیگر تاکید می کنم در هنگام دخول باید طمانینه و آرامش داشت و از فشار و تحریک بیش از حد پرهیز کرد. وضعیت مناسب انتخاب نمود و تلاش کرد تا نقطه ارضا طرفین بر هم منطبق گردد.