سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

سرهنگ اسدی

علمی وادبی و هنری

آموزش مسائل جنسی


در ارتباط با انزال زودرس و درمان آن در زندگی زناشویی راهنمایی بفرمایید

پاسخ
 
بیشترین کاری که در این ارتباط می توان انجام داد تغییر در رژیم غذایی است و از آن جمله غذاهای با طبع گرم بیشتر مصرف کنید مانند خرما , خشکبار , عسل , روغن زیتون , زنجفیل , زعفران و... همچنین روزی یک قاشق مربا خوری روغن سیاهدانه در یک لیوان آب هویج مخلوط نموده میل شود ، همچنین از خوردن لبنیات غیر محلی خود داری نموده و لبنیات محلی را محدود به کشک نموده و شیر و پنیر محلی هفته ای یک بار همراه با گردو خورده و شب ها میل کنید. همچنین ماست را کم کرده و بدون پودر آویشن یا زنیان یا سیاهدانه میل نکنید. همچنین بعد از هربار نزدیکی و پس از غسل یک قاشق و نیم غذاخوری عسل طبیعی + یک قاشق غذا خوری آب لیموی طبیعی + یک قاشق غذا خوری روغن زیتون طبیعی در یک لیوان آب سرد مخلوط نموده در عرض پنج دقیقه به آرامی میل کنید ، نوشیدنی ها را در روزها ایستاده و در شب ها نشسته میل کنید، و از غذا خوردن در حال راه رفتن و استاده خود داری نمایید.
 
همچنین فاصله ی بین دفعات نزدیکی خود را کوتاه تر نمایید.



حداقل اندازه ی الت برای نزدیکی باید چقدر باشد؟ایا برای همسر اندازه مهم است؟(یاسر)
 
پاسخ
 
اندازه ای که در آلت مرد بیشترین اهمیت را دارد معمولا قطر آلت است نه طول آن چرا که معمولا حد متوسط طول آلت بین ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر در حالت نعوض(بلند شدگی) می باشد که این اندازه برای رضایت زن از رابطه کافی است و حتی اگر آلت بلند تر از طول واژن زن باشد ممکن است موجبات درد او را فراهم آورد، اما آنچه در رضایتمندی زنان اهمیت به سزایی دارد قطر مناسب آلت مرد می باشد چرا که بیشترین لذت در رابطه ی جنسی ناشی از اصطکاک بالای آلت با دیواری واژن است، اما این نکته را نباید فراموش کرد که طول مناسب آلت برای رابطه با هر زن متفاوت بوده و بستگی به طول واژن او دارد، اما طول (عمق) متوسط واژن زنان نیز بین ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر است. و معمولا بلندی و کوتاهی آلت مرد سالم در کم کردن لذت زن تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها سود داشتن آلتی با طول مناسب واژن همسر رسیدن آلت در هنگام نزدیکی به نقطه ی جی در انتهای واژن زن می باشد که می توان این مسئله را یکی از بالاترین لذت های رابطه ی زناشویی برای زنان دانست.


آیا مالیدن پستان باعث بزرگی پستان زن می شود؟(علیرضا)
 
پاسخ
 
بله چرا که بافت درونی پستان از چربی تشکیل شده و مالش آن در دمای بالا باعث روان شدن چربی ها شده و پستان را نرم تر خواهد کرد در نتیجه به مرور زمان پستان بزرگ تر خواهد شد.
 


شوهری دارم که دارای میل جنسی بسیار بالایی است و هنگامی که نماز میخونم مرا دست مالی میکند . آیا این کار او اشکال شرعی دارد؟

پاسخ
 
خیر اگر باعث به هم خوردن شکل نماز نیست و همچنین توهین به مقدسات محسوب نمی شود اشکالی ندارد. ولی وظیفه ی شما در این مورد این است که نماز خود را تا جایی که امکان دارد سریعتر بخوانید و مستحبات را ترک کرده و سریعتر به نیاز های همسرتان پاسخ دهید تا دیگر نیاز نداشته باشد که در وقت نماز اظهار نیاز کند. حتی اگر آنقدر وقت برای غسل یا وضو ندارید و ممکن است نمازتان قضا شود باز واجب است که به نیاز همسرتان رسیدگی کنید و سپس نماز خود را با تیمم بخوانبد تا قضا نشود.



چه ساعات یا چه روز هایی برای نزدیکی بهتر است؟ اگر هرشب با همسر خود نزدیکی کنیم اشکالی دارد؟

پاسخ
 
از نظر اوقات جماع و نزدیکی در کتاب شریف الوسیله نوشته ی ابن حمزه طوسی و سایر کتب احکام در این باره چنین گفته شده است: جماع و نزدیکی در بعضی اوقات مکروه و در بعضی اوقات مستحب است. و در هیچ روز یا زمانی غیر از حیض نزدیکی حرام نیست.
 
الف. مکروهات (۱۴ مورد):
 
۱. شب اول ماه قمری بجز ماه رمضان ۲. شب نیمه ی ماه قمری ۳. شب ماه گرفتگی ۴. روز خورشید گرفتگی ۵. شبی که روزش از سفر امدی ۶. شبی که فردایش قصد سفر داری ۷. اوائل شب ۸. بین اذان صبح و طلوع آفتاب ۹. بین غروب آفتاب و تاریکی کامل ۱۰. از ظهر تا شب عید قربان ۱۱. شب نیمه ی شعبان ۱۲. بین اذان و اقامه ۱۳. در هنگام زلزله ۱۴. در هنگام وزیدن باد سیاه یا زرد.
 
ب. مستحبات (۴ مورد):
 
۱. شب اول ماه رمضان ۲.آخر شب روزهای دو شنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه ۳. روز پنج شنبه بعد از ظهر ۴. روز جمعه بعد از عصر.
 
همچنین در خصوص مکان ها و حالات جماع احکامی وارد شده که در پاسخ این سوال نمیگنجد. اما این نکته را نباید فراموش کرد که در احکام دینی تقلید لازم است و مستحبات و مکروهات را نیز باید از مرجع تقلید پرسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد